عضويت در باشگاه نااميدي






اغلب افراد جهان در باشگاه نااميدي عضو هستند . آنها بدون آنکه بدانند چگونه!در اين باشگاه عضو مي شوند. عضويت در باشگاه نااميدي بسيار ساده است و نشانه بارز و عمده عضويت در باشگاه اين است که هيچ کاري انجام نمي دهيد و هميشه فقط منتظريد ديگران در کارشان شکست بخورند و آن وقت بگوييد ديدي گفتم فلان کار را نکن که با شکست مواجه مي شوي!
1ـ پرداخت حق عضويت به مبلغ تمام عمرتان
2ـ چشم پوشي از تمام فرصت هاي مفيد و طلايي
3ـ استفاده نامطلوب از انرژي ذهني و خلاقيتتان
4ـ هدر دادن تمام هوش و ذکاوتتان
5ـ يک قاشق براي زير آب زني براي رسيدن به مقصود
6ـ يک قطعه عکس براي اعلاميه فوتتان
7ـ يک گودال يک متري
اگر در عضويت اين باشگاه هستيد و يا قصد داريد به عضويت اين باشگاه در بياييد فقط کافيست مرگ موش بخوريد و همه را از شر بي کفايتي خود آسوده کنيد .
متأسفانه بسياري از پرسنل و کارکنان شرکت ها و ارگان هاي اعم از خصوصي يا دولتي در چنين باشگاهي عضو هستند و همين مساله گاهاً موجب ورشکستگي مالي شرکت ها مي شود و به جاي آنکه مرتکب به فکر ارتقاي سطح خلاقيت خودشان باشند در فکر نابود سازي آرامش و نظم دروني شرکت و ضربه به کارفرما هستند و جالب اينکه اين افراد مانند اجناس هر روز در جايي مشغول به کار هستند و از نظر مالي نيز بسيار پايين!که البته جاي تعجب نيست چرا که نتيجه و بازگشت عمل خودشان را مي بينند ونه چيزي بيشتر.
پس اگر مي خواهيد واقعا موفق شويد و احساس مي کنيد در باشگاه نااميدي عضوهستيد از هم اکنون تصميم بگيريد و از عضويت اين باشگاه انصراف دهيد. شرايط انصراف از اين باشگاه
فقط کمي باوجدان تر کار کنيد .
موفق باشيد.
منبع: مجله راه موفقيت شماره 14